luni, 29 septembrie 2008

Ar merge de o piesa ?

1. Intr-o zi plimbandu-ma pe afara
Am vazut o tipa , ce dotata era
Ma gandeam ce sa fac, cum sa fac
Cu o privire cum sa-i fiu pe plac

2.M-am gandit, ca sunt urat, vezi bine
Si ea nu s-ar putea uita la mine
M-am gandit sa ma operez
Da ce pusca mea visez

3.Apoi dintr-odata veni spre mine
M-am gandit ca nu vad bine
Cum poate frumusetea de ea
Sa zambeasca daca ma privea?

4.M-am gandit, sa ma ascund
La doi metri sub pamant
Sa stau acolo sa plece, iubirea
Sa ma calce duios cu privirea

5.O mai astept si acum, oricand
Sa treaca sa o mai vad zambind
Pentru ca mi-e tare dor de ea
Cand n-o vad, ma doare inima

Refren:Ca esti tot ce mi-am dorit
Si am sufletul implinit
Si mai stiu ca te iubesc
Si n-am sa te ranesc(parasesc)


P.S. Refrenul dupa fiecare piesa :DAstept critici si sugestii

Niciun comentariu: