luni, 29 septembrie 2008

Poezie de dragoste pt...

Esti cea mai frumoasa fata
Pe care am vazut-o vreodata
Imi doresc doar un sarut
Deocamdata nimic mai mult

Te iubesc in fiecare zi si clipa
Mi-as dori ca tine o asa tipa
Care in plus sa ma iubeasca
Vorbe dulci sa-mi sopteasca

Te gandesti ca noaptea abia adorm
Ca vorbesc de tine in somn
Ca nu mai sunt bun de nimic
Daca "buna" nu pot sa-ti zic

Tu esti ingerul meu pazitor
Daca patesti ceva, cred ca mor
Te am in gand oricum mereu
Ai intrat usor in sufletul meu

Sa te pot intalni as face multe
As sta un an cioban in munte
Ti-as compune doine si poezi
Te-oi dori si iubi pana oi muri

Cred ca esti marea mea iubire
Te iubesc mai mult decat pe oricine
Multe nopti te visez frumoasa
Te-as aduce acum la mine acasa

De fiecare data cand vorbesc cu tine
Ma doare tare ca nu esti langa mine
Ca nu imi poti auzi vocea si sa ma atingi
Respiratia si fericirea sa mi-o simpti


:X

Niciun comentariu: