luni, 29 septembrie 2008

Pt o Fosta "iuby"

Tu esti tot ce-mi doream candva
Puteai fi lejer iubirea mea
Zi si noapte ma gandeam la tine
Tie nu ti-a pasat deloc de mine

De ceva vreme la tine am renuntat
M-am dat batut si in pace te-am lasat
Acum habar n-am de ce tot insisti
Pentru mine chiar nu mai existi

Ai avut cea mai mare sansa la mine
M-ai suparat o data si n-a fost bine
Si a doua zi m-am cam resemnat
O fata draguta la intalnire m-a chemat

Tot timpul ma gandeam la tine
Imi placea sa te stresez, vezi bine
Ma gandeam ce pot sa fac
Doar ca sa-ti fiu pe plac

Ma gandesc si acum cateodata
Ce te-ar face cu adevarat fericita
Daca tot spui ca iti place de mine
Ai te rog grija doar de tine

Te iubeam si inca te doresc
Vroiam langa tine sa ruginesc
Si draga da-mi beep-uri mai putine
Ca involuntar ma gandesc la tine

Niciun comentariu: