luni, 29 septembrie 2008

Pt o Fosta "iuby"

Urasc pe toata lumea
Te include si pe tine
Imi pare nespus de rau
Pentru tot ce-am facut eu

Am gresit si nu mai pot uita
Suferinta din privirea ta
Doare si acum ce-am facut
Cred ca te-am iubit prea mult

N-are rost sa mai regret
Orice-mi faci o sa te iert
Zi si noapte ma gandesc
Cum pot sa te parasesc

Imi pare rau ca nu sunt langa tine
Ca de mana nu te mai pot tine
Imi pare rau ca te-am stresat
Sunt un nimeni, dar te-a interesat

Imi placeau multe la tine, si imi place
Zambetul tau nu-mi mai da pace
Cateodata ma visez langa tine
Deschid ochii, nu-mi convine

Te doresc mai mult cateodata
Asta am, doar o puscata soarta
Putea intre noi sa fie ceva
Dar e mult mai bine asa

Imi place sa te vad fericita
Langa mine erai dezamagita
Sau asa doar mi se parea
Cu toate ca erai cea mai rea

In viata sper sa nu-ntalnesc
O fata pe care sa o iubesc
Pentru ca nu pot uita
Ce insemna sa fi a mea

Langa tine uitam ca traiesc
Simteam si eu ca plutesc
Ce sa-i faci orgoliul e mare
Dac-ai sti ce tare ma doare

Acuma hai pa ca tre sa te las
In iubire nu sunt las nici as
La despartiri nu ma pricep
De-ai citit da-mi un be(e)p

:P

Niciun comentariu: