luni, 29 septembrie 2008

Scrisoarea vs internet

De-as putea as scrie o scrisoare

Degeaba ca ai mess si mirk

Afara e frumos si soare

In loc de intalnire, imi dai un link

Ti-as lasa un biletel, in banca

Nu se poate ca exista sms

Si o floare ca sa-ti placa

Dar vrei un poster imens

Nu-mi dau seama daca te iubesc

Cu toate ca la tine ma gandesc,

Cand vad una dornica de aventura

N-am ce zice, cu masina dam o tura

Ma gandesc la tine zi si noapte

Nu esti singura, esti cu inca sapte

Oricum esti prima iti marturisesc

Si doar tu meriti sa te iubesc

Pentru tine as face orice, teoretic

As merge noaptea intruna, prin intuneric

Nu singur, doar cu tine de mana

Si te-as saruta o saptamana

Si te rog sa-mi dai un buzz

Ca sa pot sa ma amuz

Sa fiu si eu cateoadata fericit

Si din cand in cand iubit

Imi place pe mess sa te vrajesc

La abureala, cu tine sa vorbesc

Si daca vrajeala e acceptata si returnata

Dintr-odata te fac sa fi interesata

Mai nou din prima zic: asl pls, e bine?

N-am ce pierde, esti nimeni pentru mine

Scopul si durata vizitei, ce doresti?

Vrei cu mine sa te intalnesti?

Da-mi profilul de hi5, ce tare

Imi place, dar viata nu are

Ca un oracol de demult

Dovada ca esti un om cult

Eu zic ca esti o frumusete

Si tu la fel, zici, cu tristete

Sau mersi si tu esti dragut

Imediat imi zici puiut

M-as gandi ce sa mai scriu

N-are rost, e naspa, stiu

As mai avea de spus ceva

Alta data draga mea! Si Pa

Niciun comentariu: